Orminge

Hej, nu är jag här i Orminge och kommer vara här ett tag :) Kom hit vid ungefär 3-tiden och då var bara min mormor här men nu är min morbror o moster här oxå! ♥

Jag kommer inte hinna uppdatera så ofta fast jag tänkte ändå slänga in ett inlägg nu när jag inte har så mycket att göra. Har vart ute idag, vart på promenad och sen så har vi plockat körsbär. Haha jag tänkte lägga in bilder men som vanligt har jag glömt USB-sladden, typiskt mig :D Jaja, för ungefär två timmar sen så gick jag, mina systrar + min moster, te typ centrum här  i orminge och köpte lite godsaker :) Det var väldigt gott o därför gjorde jag mig lite tjock HEHE =P Det har vart as roligt idag =) Gick in på bildsökning på Google nyss och kollade på körsbär, ni får nöja er med en "fake" körsbär bild från andra pers, men när jag kommer hem ger jag er den riktiga bilden på våra körsbär. Jag måste bara säga att Orminge är fullt av körsbär, så det var ganska svårt att hitta bästa trädet, sämsta trädet här är typ som bästa för er hahahaha! Men vi hittade verkligen ett skitfullt träd, jättenära deras hus :) Viplockade o kom hem o sköljde dom lite (ifall det skulle vara lite kryp bland dom, ni vet...) o sedan åt vi dom, jättegott må jag säga!!
Nu har jag inget mer att skriva om så det räcker med detta inlägg för idag, jag skriver så fort jag får tid =)♥

Hittade bilden från Google =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0