091117

shaafaan! :D
nej driver ehm. men hehe idag efter skuulan hade jag rozan susanne shabana fritidsgympa. vi hade d i en timme och vi var ledare för småbarnen :) det var jättekul men lite tråkigt för ingen gjorde illa sig så vi fick stå där och kolla på och jaa... LEDA istället för att trösta ett gråtandes barn ;)! neeej fan vad elak jag är :D det var ändå kul..... HAH. ;P men jag var hemma runt kvart över 4 kom hem med susanne för vi bor nära. och rozan & shabana gick tillsammans för dom bor nästan lika nära som jag o susanne gör ;) (jag o susanne bor i samma höghus, hon bor på våning 3, jag på våning 7 så det är fett nära!) men iaf. ska plugga nu har skitmkt läxor t imorgon. ooooomg måste plugga nu hih. bye :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt! Bara bra här :D

<3

2009-11-17 @ 19:37:44
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0