Home now :)

shashaa. kom hem för ungefär en kvart sen ;). det var roligt i skolan idag, lite mkt hände (bra saker tummen upp) o typ aa bara allmänt kul.haha. men smsade ronja nyss och hon sa att hon kunde fixa min nya blogg, och shit blev fett glad :D jag ska mejla henna snart med all info och sånt. adressen kommer när den är fixad ;P tryck här för att komma till ronjas blogg det vill säga bästa bloggen ;) men iaf. idag skulle jag t orminge men det hände en liten privat sak så det blir inte av förrens imorgon. men imorn ska jag dit :))) kuul :D men kan inte skriva ska skriva t ronja nu puss hej :))

Kommentarer
Postat av: Mli

Hihihi vad trevligt!!:D

2009-11-20 @ 16:16:55
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0