Dom gick nyss ;)! IDOL nästa!

hejsan bloggen. mina kusiner var här nyss. egentligen hade jag & rozan bestämt att vi skulle t stan idag och fika osånt. men nejnej. det var såhär att jag och co. (jag o familjen) skulle åka in t sjukhuset för å hälsa på min moster, som fick en dotter för ett par dagar sen.. men sen ringde min mormor å sa att att min moster skulle åka hem idag och att det var bättre fall vi hälsade på när hon var hemma. så vi stannade hemma. rozan o mabbi åkte t forum ist för stan lite senare haha. men hämtade iaf 200spänn idag med rozan o mabbi. men mabbi fick inte nått, hon hade inte jobbat. men nu ska jag kolla på idol. det är ju MJ-tema. ska kolla på det! erika sjöng jättebra tkr jag :D jaja, skriver sen.

p.s nu blev texten mini :( men aja whatever! hihi pussar ^^
kmr uppdatera hela tiden i detta inlägg :)..... hörs snartt lovar! <3



21 43: nu ska erik sjunga. får inte missa ♥ han och rabih, och tove ääääger!!!
2147: han var jättebra. i got the thrilleeeeeeeeeer thriller niiight.... hahha xD
21:49: vem tkr ni var bäst ikväll? (:
21:51 har röstat på tove, rabih och erik nu! haha (: via mobilen dårå. nicklas var oxå grymt bra :)
21:52 rabih!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ haha ^^
21:54 åååååhh älskar låten. dom sjunger bäst. iår ägde de alla! we are the world we are the humans we are the ones to make a brighter day so lets start giving............... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21:56 just u and meeeeeeeeee ... dom var verkligen grymt duktiga. bra där idol-idolerna! ;)

BRA UPPDATERING VA? ;) haha <3333


Kommentarer
Postat av: Ronja ♥

vi sjunger we are the world på sången!

2009-10-20 @ 21:37:26
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0