Hey godmorgon hörrni. eller? ^^

m yees iknow. klockan är 14.23 o jag uppdaterar nu? knaas, men aja whatever. hehe. jag vaknade ruint halv 1 idag. börjar vända på dygnet igen. omg mste vända tbax -.- ajja. jar precis läst runt lite bloggar. bland annat ronjas blogg såklart, o febbs blogg också :) sen lite till.. men iaf. imorse när jag vakna så var ingen vaken trodde jag. men sen såg jag att ingen var hemma :P eller jo min ena syster var det . men mami,papi o min andra syster var inte hemma. först tänkte jag ringa fråga vart dom var bara för att. men sen kom jag på att dom hade åkt t orminge. för mamma sa d igår :) dom är nog hemma snart. seriöst jag måste shoppa snart. vinter shoppa. its necessary omg. men d får jag vänta med haha. men uppdaterar sen puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0