Orientering idag.. *puh* finally home (:

Hej! *puh*

Kom nästan precis hem efter en lång & jobbig dag i skogen! Denna dag började med att jag gick till skolan på morgonen, med matsäck i min väska! När jag var där så jobbade jag och pluggade lite grann, tills klockan blev halv 10, då följde jag med Shabana, hon skulle ner till Centrum och köpa ett par saker, själv köpte jag bara riskaka (ostsmak ;)) & sedan knallade vi upp till skolgården igen, och sedan åkte vi till Hellasgården, och vi fick olika kartor & delade upp oss 3 & 3, det blev då Susanne, jag & Shabana i en grupp, allt gick helt okej.... Men bara i början. Eftersom vi 3 alla var tröta & slitna efter flera timmars skogsorientering så började vi småtjafsa, haha, men sånt händer, men vi är vänner nu OFC, bara tjafsade lite :) Men iaf, vi tappade helt bort oss så vi blev lite smårädda, anledningarna var: För det första, var det en kille/man/luffare som följde efter oss som hade gröna byxor, svart munkis med luva på huvet, och en mössa på luvan (?) & aa, småsprang efter oss :(
För det andra så visste vi inte ett dugg vart vi var.... !?

 

Sedan så ville jag ringa ett par samtal & fördriva tiden, så jag ringde först vår lärare och sa om vi fick komma tillbaka även om vi inte var klara! Det fick vi, det var helt okej :) Så vi följde bara en stig vi kom ihåg lite grann. Sedan påvägen tillbaka till Hellasgården där alla var, så ringde jag först Morsal, snackade lite med henne osånt, haha :) Sen ringde jag Rozan, snackade med henne lite halvtlänge ;) Sen så var vi framme, vi åt och massa annat. Sen på bussen påväg hem igen så ringde jag Sharon & snackade med henne ett tag :) <3 Sen var jag hemma, & nu sitter jag här & bloggar! Hahaha. Men iaf! Ska läsa andra bloggar nu, okej? bra :]
MEN SHIT!? Får bara inte skriva sånna här långa inlägg.... -.- Men ni gilar det, huh? Inte, nej okej :(


Mitt i skogen vid sjön, såg vi jättefin utsikt. Så bjuuder på den (:


Hehe, über sné hehe... §§ Men iaf. puss <3


Har uppdaterat inlägget nedan! :)


Kommentarer
Postat av: ronja

sv:

Tack du :)

haha ja det har vi tydligen ;D

fortsätt läsa bloggggen! :)

2009-10-06 @ 14:14:20
URL: http://ronjaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0