Ouuups, glömde! Haha im home :)

Haha!
Glömde uppdatera som jag sa jag skulle! Men hursomhelst, är ju såklart hemma vid detta tillfälle (tid)! =)

Jag har iaf precis kollat klart på Alvin och gänget (Alvin and the chipmunks), haha den är ju jättebra! Tummen upp för den filmen, hehe.. Men jag tycker verkligen ni borde kolla på den! :) Eller ja, jag vet att de flesta redan sett den, med tanke på att den är rätt så gammal. Den är inspelad 2007, i slutet av året, vid December tror jag det var.. But anyway, who cares? Not me....

Har tänkt hoppa in i duschen, sedan ringa ett par samtal & sedan ta och äta, är inte så hungrig än, men mat måste jag iaf stoppa in i mig, hehe.... Men whatever. Haha nu gör jag det igen! Skriver ett så långt inlägg man inte orkar läsa, knaaas! Fucking stupid as.. hole, haha nej, driver ju bara såklart! :D
Men nu får ni ta och läsa en annan blogg, & lämna min för en stund bara.. För jag vet att ni kommer tillbaka! Huh? Haha nej, men många pussar, så hörs vi lite senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0