Ska snart åka iväg =)

Hej bloggen! =)

Jag, storasyster & pappa ska snart åka iväg och köpa en ny TV! Det har hänt nåt med den vi har (nått allvarligt!!), så vi måste ha en ny, jag menar, man måste ha en TV ju. Är inte säker på om vi hittar en bra just idag, men vi ska leta iaf!

Idag hade jag som vanligt Tyska i Stavan... Sen hade jag "vanlig" (Tyska är egentligen också vanlig skola men jag har inte det i min riktiga skola, jag har det i en annan skola!) skola resten av dag.... Till halv 2 vill säga! ;) Men iaf, efter skolan gick jag, Rozan, Mabbi, Susanne & Norma ner till centrum/biblan & var där ett tag, sen gick Mabbi... Sen gick Norma, & sen Rozan, så det var bara jag & Susanne kvar där! Vi gick bara runt lite, sen gick vi hem (Susanne bor bara 4 våningar nedre än mig, haha! Jättenära ju, man åker bara ner/upp 4 våningar så är man vid henne/mig!) Sen här hemma så väntade jag och storasyster på pappa, så nu är han här & vi ska strax åka iväg..... Men skriver nog senare! =)

Hejdå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0