Är med i Fokis tävling :)

Jag är med & tävlar på Fokis blogg! ♥ Man kan vinna ett namnhalsband i antingen silver eller guldpläterat silver! Man väljer själv! Fan vad jag vill vinna :D Haha, nej men det är sååå fint. Och en sak till, jag ÄLSKAR Foki + hennes blogg, den är så himla bäst, man kan inte låta bli att gå in och läsa den flera gånger per dag! OERHÖRT SVÅRT ATT LÅTA BLI! :O Men hursomhelst, jag tycker du också borde vara med, så bra liksom! :) Halsbandet kommer från Betties Galleria och hon är så grymt bra på att göra smycken, kika in vettja! SHIIIEET :S det är as fint jag lovar. ♥ Jag tävlar om ett silver halsband med Parisa på :) Hoppas jag vinner!!!!! Hihi, jag tycker du borde gå in på Fokis blogg och bekanta dig, för tro mig, du kommer besöka henne igen, snart! (du kommer inte kunna låta bli!!)! ♥ MEN KIKA IN, GÖR DET GÖR DET GÖR DEEET!! Haha, lite konstig blev jag, men whatever. =) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

LÄNKAR:
FOKI (hon är bästare än bäst, både hon och hennes blogg!!!!!! i swear)
Betties Galleria (kolla in smyckena, shhiiet vad fina :O)



fokis.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0