Hej älsklingar . är hemma! :)♥

Hejhej :) Hur är dt? Bra för min del iaf! Idag var det faktiskt roligt i skolan, slutade typ 2 men vi hade ledarutbildning t typ 3 . sen var jag o rozan kvar typ 40 min i skuulan och busade o hade det awsome :) sen drog vi t centrum o bara chilla runt osånt..sen gick hon hem t sej o jag hem t mej. iaf en ruulig dag. så tummen upp för denna dag (: idag fyllde iaf leo år (den nya eller han är inte så ny längre, killen i klassen) 12 år, så vi sjöng för honom osånt ni fattar, haaha han ville inte att rozan skulle berätta för irene (vår lärare) att han fyllde år för tyckte det var typ pinsamt, men vi gjorde det ända hahaha :D Aja, whatever!..pallar inte berätta mer om det, haha (?) har precis läst runt lite bloggar o massa annat =) IAF!..kom hem vid Kvart över 4 tiden, så aa, åt några vindruvor, o sen en bit kladdkaka, made by meee! *gottigotti* hihi ^^ jaja, ikväll är de final i veckans blogg-tävlingen så ni vet! Tryck här för att rösta! Fast jag venne fall jag kan blogga mer........kanske kanske inte..men ändå. orkar inte skriva mer, inte för att jag skrivit mycket men ändå hhaah. igår kväll fick jag hem en liten speciel sak via posten (rozan vet vad det är, hon fick oxå det), men tyväääär, its not in yuur bussines ! där blev ni nyfikna va? ;) aja, puuuuuussis kram! hejdå älsklingar! ♥♥♥ / Parisaaaa :)

Kommentarer
Postat av: Rozan

vad är det för nått ? är det jag sa till alla tjejer i klassen i omklädningsrummet ? , sen skrattade ni ´:D <3

2009-09-03 @ 18:09:34
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Mitra

haha ill baka kladdkaka nu bara för du sa det.. <3

2009-09-05 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0