Im home sweethearts :)

Hej igen :) Kom hem för typ en & en hlavtimme sen tror jag. Var i skolan, sen drog jag & Rozan t centrum och gjorde några kuliga saker, bland annat busa. (: + ritade ett Face (?) för vi skulle d till skolan, men faaaaaan, jag glömde f*cking pappret där i biblan, & jag tyckte faktiskt för 1 gångs skull att jag hade ritat bra.. och jag glömde den, dom har säkert slängt den, så jag måste rita om -.-' fast drar ändå dit o frågar fall dom har kvar den, imorrn. but anyway, när vi hade vart där i centrumSLASHbiblan så drog både jag & rozan till oss själva. när jag var "hemma", alltså utanför dörren, så var ingen hemma, och då satte jag på min mobil, & kom på att den inte funka (?!!) men jag prova ändå, o det gick, o då fick jag med direkten ett sms av syrran (jag hade egentligen fått smset tidigare, men det kom fram nu, fr min mobil var avstängd för den dog hela tiden -.-...) där det stog exakt såhär: "hje, asså bara så du vet så kommer vi inte komma hem förrens jag vet inte när, så du får försöka sysselsätta dej på nått sätt, hehe, aja, vi ringer när vi kommer, hah hejdå :)<3" & jag ba whaaat? :O men sen fatta jag, att jag var tvungen å vänta, så jag satte mej bara ner som en luffare (!!!!!!) o typ tog kort o blablabla, men sen orka jag inte vänta mer så jag drog ut o lekte runt lite, bland alla småbarn. haha kuuuul :)


haha, idag i skolan, i "uppehållsrummet", vi kan kalla d tejrummet på rasterna....

.... för vi har alltid askul där, vi tjejer :) asså dvi brukar va där på rasterna :)

På bilderna: Shabana, Shaimaa, Norma, Die, och lääääängst bak åt höger-hörnet har vi Natalie....

Men vi hörs :)


 

haha, sa ju att jag hade kuuuul där ute, bildbevis :D =


mitt fejs blev inte bra. svar nej jag har inte rygga, but i knoow, d ser ut som d ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0