Jag utser finalister imorgon!! (eller kanske ikväll redan)

Bara, så ni vet, så kommer jag antingen ikväll eller imorgon dra ut finalister i veckans blogg, så HURRY UP!.. För tro mej, det är inte många som överhuvudtaget har fått röster..... !!!!!! :O Så seriöst, jag tror ni måste.. Nej inte tror, ni MÅSTE (om ni vill vara bland finalisterna) skaffa röster, dem som leder är: Karolina (nr 21) och Ellinor (nr 12) ni andra måste skynda pååå. sölisar ;) men, bara så ni vet, ikväll (eller imorgon) smäller d, å då ere tooo late! Men skyll inte på mej, jag varnar er nu!

Kommentarer
Postat av: Monkey

haha awww :) tack!

njaa det var ju bra väder igår. men idag har det varit cp väder haha regnat lite då och då :P

2009-09-02 @ 18:38:35
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0