Sista inlägget för dagen

Egentligen tänkte jag inte skriva mer, men gör det ändå! Eftersom det är sista inlägget, så tänkte jag skriva lite om allt & inget. HAHA bra va ? :) Men aja, imorgon klockan 08.20 har jag Tyska på Stavan, jag har det varje Onsdag & Fredag. Jag fick i Onsdag's glosor - 9 stycken, som jag har tränat på lite -  som jag har till nästa Onsdag. Alltså har jag haft/har en vecka på mej. Men aa, jag ska typ ha på mej jeans & en tröja imorgon, har inte bestämt än. Idag hade vi ju vår riktiga lärare, men inte imorgon! Vi kommer ha en vikarie.. Juste, jag skrev ju att vi (min klasss) skulle ha Peter som lärare på Fredagar, & vi ska det!.. Men inte den här Fredagen, utan vi kommer ju som sagt ha en vikarie, som jag tror heter Ahmed, han är Arab, sa Irene iaf! Men vi får se hur det går. =)

Har hört att man ska återuppliva Michael Jackson !? För en sista konsert i Österrike..... Men jag tror absolut inte på det, eller vad säger ni om detta? Har ni hört något? Om ni har det, så låt mej gärna veta, för jag vill verkligen veta, intressant ju! ;)

But anyway,
jag har faktiskt inget att skriva om. Lyckades klämma ihop ett inlägg, så jag hoppas det räcker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0